اتحادیه مشاوران املاک که سقف اجاره خانه را اعلام کردند

اتحادیه مشاوران املاک بیشترین سقف اجاره خانه را اعلام کردند

در این مطلب می خواهیم در مورد اتحادیه مشاوران املاک که سقف اجاره خانه را اعلام کردند برای شما توضیحاتی را رائه کنیم. همان طور که می دانیدنرخ اجاره مسکن بالا و پایین می شود در نتیجه اتحادیه تصمیم گرفته است که حداکثر نرخ اجاره مسکن را اعلام کند که در ادامه به شما خواهیم گفت که این نرخ چند درصد است، پس با ما همراه باشید.

اتحادیه مشاوران املاک بیشترین سقف اجاره خانه را اعلام کردند

اتحادیه مشاوران املاک بیشترین سقف اجاره خانه را اعلام کردند

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفته است بالاترین میزان قیمت در بازار اجاره کردن خانه ۱۵ ٪ است، در ادامه گفت: 4 عامل بیشتر شدن قیمت خانه ، تورم، نداشتن توازن میان ارائه و درخواست کم شدن نرخ سود بانکی در گرانی اجاره بهای مسکن تاثیرگذار هستند. حسام عقبائی در گفت‌وگو گفته بیان کرده است با اشاره به وضعیت بازار اجاره کردن خانه در تابستان سال جاری اظهار نمود: بیشتر شدن هزینه اجاره بها حتماً در بازار مسکن تهران اتفاق می افتد.

او با اشاره به علت های بیشتر شدن هزینه اجاره بها در تابستان امسال بیان کرد: یکی از علت های اصلی مشخص کردن نرخ اجاره بها شاخص قیمت خانه می باشد. که دیدن بیشتر شدن قیمت خانه از زمستان سال قبل در بازار بودیم و چنان چه تصور کنیم بیشتر شدن هزینه مسکن در بهار ۹۷ حباب بوده حتما بیشتر هزینه ها در زمستان سال قبل تاثیر خود را در بیشتر شدن اجاره بها خواهد گذاشت.

اشاره نائب رئیس اتحادیه به عامل بیشتر شدن اجاره بها

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با اشاره به یکی دیگر از عامل های بیشتر شدن اجاره بها می گوید: از علت های اصلی بیشتر شدن اجاره در بازار مسکن نبود توازن بین عرضه و تقاضا است به شکلی که در خواست بالاتر از عرضه است و همین نبود عرضه و محدودیت در فایل‌های اجاره موجب  بیشتر شدن قیمت اجاره بها می گردد.

عقابی با اشاره به دیگر عومل گرانی اجاره مسکن بیان کرد

عقبائی ادامه داد: دیگر عوامل در بیشتر شدن هزینه ها اجاره کردن خانه سود بانکی می باشد به شکلی که با کم شدن سود بانکی انتظار مالکان بیشتر شدن اجاره بها است و همچنان مالک اجاره را با سود بانکی مقایسه می‌کند. پس این عامل هم در بیشتر شدن اجاره‌ها ثاثیر گذار است .

عقبائی با بیان اینکه عامل چهارم در رشد قیمت اجاره بهای مسکن تورم عمومی است، گفت: احتمالا با افزایش نرخ تورم مواجه خواهیم بود که این هم در تعیین نرخ اجاره بهای مسکن تاثیر می‌گذارد.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه افزایش قیمت اجاره در بازار از خرداد ماه رخ خواهد داد، گفت: ‌پیش بینی می‌شود در شهرهای کم جمعیت به دلیل توازن میان عرضه و تقاضا شاهد افزایش قیمت‌ها نخواهیم بود و اگر قیمت‌ها در شهرهای کوچک بالا برود بسیار جزئی خواهد بود.

او در ادامه گفت: ضمناً در کلانشهرها بیشتر شدن اجاره خانه در حد تورم عمومی خواهد بود ولی در کلانشهرهایی مثل تهران بین عدم توازن بین عرضه و تقاضا قیمت اجاره بها افزایش زیادتری خواهد داشت.

نائب رئیس اتحادیه مشاوران املاک با پیش بینی درصد بیشتر شدن هزینه اجاره بهای خانه در تابستان امسال بیان کرد: حداکثر بیشتر شدن اجاره مسکن ۱۵ ٪ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.