کاهش ۵۰ درصدی قیمت مسکن تا ۲ماه آینده!

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه مشاوران املاک در مورد کاهش قیمت 50 درصدی تا دو ماه آینده چه نظری داده اند برای شما توضیحاتی را ارائه کنیم . مشاوران املاکی در مورد وضعیتی که این روزا برای آن پیش آمده است گفته اند که نرخ مسکن به تازگی اصلا کاهش پیدا نکرده است از همین رو نظراتی داده اند که در ادامه برای شما خواهیم گفت ، با ما باشید.

مشاوران املاک در مورد کاهش قیمت چه نظری داده اند؟

تا به حال ارزانی را به چشم ندیده ایم !

مشاور املاک فعالی در مورد وضعیت الان بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی و به علاوه چگونگی سیر هزینه های توصیه شده گفت: تا به امروز هزینه هایی که از پیش در فایل‌های فروش ثبت گردیده اند تا کنون هیچ تغییری در کاهش قیمت آنها نشده است. وی اضافه کرد: در اجرای معامله هم آن دسته از مالکان که واقعا فروشنده می باشند برای خریدار تخفیفی قائل می گردند، ولی بعضی از فروشنده‌ها هم می باشند که به اصطلاح دندان گرد هستند و 1 ریال هم تخفیف نمی‌دهند.

مقصودی با این وضعیت گفت: گفت گوهای ارزانی از طرف خریداران در بازار پیچیده است، ولی از طرفی فروشنده تا کنون کاهش قیمت را ندیده است.

او قیمت توصیه شده را هر متر مربع واحدهای نوساز در خیابان طوس را میان 4 میلیون تا 4 میلیون و 300 هزار تومان عنوان نمود.

معامله های زیرتر از هزینه گفته شده فروشنده‌ها جوش می‌خورد

یکی از فعالان بازار مسکن گفته است : تا به حال بازار معاملات در رکود به سر می‌برد به همین خاطر در بعضی معامله در همچین وضعیتی خریدار موفق خواهد شد هرچند به میزان هم از مالک تخفیف دریافت کند به این علت بر سر میز معامله هزینه ای که معامله می گردد با قیمت توصیحه شده  مالک یکسان نیست و زیرتر است. او در ادامه قیمت توصیه شده هر متر مربع واحد نوساز پس از خیابان‌های 7 نیروی هوایی را میان 4 میلیون و 300 هزار تا 4 میلیون و 800 هزار تومان اعلام نموده است.
کاهش ۵۰ درصدی قیمت مسکن

پیدایش ارزانی زمان بر است

همچنین برخی از بنگاهداران اعتقاد دارند که چنان چه زمزمه کاهش قیمت در بازار مسکن پیچیده است، ولی فروشنده‌ها همچنان بر سر قیمت‌های توصیخ شده خود مصمم هستند و تاکنون تنها اثری که این مساله بر بازار مسکن داشته است مردد شدن خریداران و فروشنده‌ها می باشند.

مشاوران املاک که کمیسیون 1 درصدی دریافت می کنند، پلمپ خواهند شد

آن گونه که مشاوران املاک حق گرفتن به عنوان کمیسیون را دارند، همان نرخ های مصوب می باشد که در سایت اتحادیه هم قرار داده شده است. پس مشاوران می بایست در نظر داشته باشند که بر حسب همین نرخ ها اقدام به گرفتن کمیسیون کنند.

ضمناً ما به عنوان اتحادیه و حتی مردم به عنوان مراجعان هم می دانند که این نرخ های کمیسیون با واقعیت های اقتصادی امروز کشور یکسان نیست اما در هر صورت هر مشاور املاکی اقدام به گرفتن مشاور بیش از این نرخ نماید و یکی از طرف های قرار داد شکایت کند، اتحادیه به شکل قانونی وارد ماجرا خواهد شد و کمیسیون دریافت شده بیش از نرخ به شاکی واریز می گردد.

برای خرید آپارتمان در اندیشه و  خرید زمین در اندیشه با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.