نکاتی که برای پیدا کردن یک مشاور املاک خوب به شما کمک می کند

نکاتی که برای پیدا کردن یک مشاور املاک خوب به شما کمک می کند

در این مطلب می خواهیم نکاتی که برای پیدا کردن یک مشاور املاک خوب به شما کمک می کند را به شما بگیم . این روزها بازار خرید و فروش املاک رونق گرفته است و برخی از مشاور املاک از این فرصت استفاده می کنند تا در آمد کلانی از املاک بدست آورند. با این حال ما نکاتی را در این زمینه برای شما آماده کرده ایم که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید یک مشاور املاک خوب پیدا کنید، پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

نکاتی که برای پیدا کردن یک مشاور املاک خوب به شما کمک می کند

نکاتی که برای پیدا کردن یک مشاور املاک خوب به شما کمک می کند

گام اول برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

مشاورین املاک را در محل کارشان ملاقات نمایید نه دربنگاه هایشان ، یک مشاور املاک خوب  وقت کمتری را در پشت میز خود سپری می کند.

گام دوم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

اطمینان حاصل کنید که مشاور املاک ذکر شده شما تا به حال قراردادهای بسیاری را تنظیم کرده است و چندین سال سابقه کاری در این زمینه دارد. بستن قرارداد بیشتر به منزله تجربه زیادتر است.

گام سوم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

یک روش دیگر این است که با دوستان یا اشخاصی که با این مشاور املاک فعالیت داشته اند صحبت کنید، چنان چه این مشاور املاک در کار با دوست شما به نتیجه های مثبتی دست پیدا کرده باشد، شانس اینکه کار شما هم مثل او خوب پیش رود بیشتر است.

گام چهارم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

اطمینان حاصل کنید که مشاور املاک شما به اینترنت دسترسی داشته باشد. در حال حاضر با داشتن یک وب سایت خصوصی بخیلی مهم است چون بیش از ۸۵ ٪ مشتریان خانه های خود را در اینترنت مشاده می کنند. یک بنگاه دار خوب معمولا با لپ تاپ یا با موبایل به اینترنت متصل است. در جهان  حال حاضر مشاورین می بایست ایمیل بزنند، پیام ارسال کنند و به مشتریان و فروشندگان دسترسی داشته باشند.

گام پنجم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

با چند مشاور املاک دیگر صحبت کنید. آیا در پی بنگاه داری هستید که فعالیت کاری آن بیشتر در خرید است یا فروش . اینکه آیا شما در پی یک عامل خریدار یا نماینده فروشنده. اطمینان داشته باشید که خانه رویایی خود را به شما نمی فروشد شما در پی یک مشاور املاک واقع بین می باشید. پیش از بازبینی ملک قرارداد را امضا نکنید. (شما می بایست پیش از امضای هر کاری به مشاور املاک خود اعتماد کنید.)

گام ششم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

به مشغله کاری بنگاه دار توجه داشته باشید. یکی از مشخصه های  مشاور املاک خوب  زرنگ بودن و تلاش زیاد است . در نظر داشته باشید، چون احتمال دارد تنها برخی اوقات مشغله کاری زیادی داشته باشند. یک مشاور املاک می تواند کار ۶ خریدار با هم و کار ۱۲ فروشنده را به تنهایی حل کند، بنابر این چنان چه شما را به دستیار خود می سپارند ، آنجا را ترک کنید .

گام هفتم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

آن چه که مهم است این است که مشاور املاک شما می بایست آگاه و مطلع باشد. پرسش هایی های در مورد چیزهایی که به تازگی در عرصه املاک یاد گرفته اید از آنها سئوال کنید. چنان چه آنها بیشتر از شما اطلاع ندارند، بنابر این شغل تنها وسیله معاش او است. اطلاعات محلی به خصوص در محیط های شهری هم مهم است.

گام هشتم برای پیدا کردن یک مشاور خوب:

انتخاب یک مشاور املاک خیلی خوب موقعی اهمیت پیدا می کند که برای نخستین بار یک خانه را خریداری می کنید. آن ها می بایست تجربه اینکار را داشته باشند  و در مورد هایی که شما اطلاعات لازم را ندارید مثل گرفتن وام شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.