تمام چیزی که باید در مورد املاک کلنگی بدانید

تمام چیزی که باید در مورد املاک کلنگی بدانید

در این مطلب می خواهیم تمام چیزی که باید در مورد املاک کلنگی بدانید را برای شما بگیم . در ادامه به این پی می برید که بعد از انتخاب ریاست جمهوری روند قیمت املاک کلنگی چقدر تغییر کرده است.

تمام چیزی که باید در مورد املاک کلنگی بدانید

تمام چیزی که باید در مورد املاک کلنگی بدانید

ید املاکامروزه تمامی بنگاهداران، بازار مسکن را از لحاظه نوسان هزینه ها به یک صورت نشان می دهد: بسیاری از مشاوران املاک اعتقاد دارند که پس از انتخابات ریاست جمهوری، هزینه به حد کمی کم شده است، ولی از طرف دیگر بعضی از فعالان بازار مسکن بر این باورند که هزینه ها در بازار کلنگی از همان اول سال هچ تغییری نکرده است.

مالکان به ازای همراهی با سازنده‌ها سختی ایجاد می‌کنند

یکی از بنگاه داران فعال می گوید: امروزه بازار فروش و خرید املاک کلنگی راکد شده است.

او علت رکود را وضعیت اقتصادی شغل های مربوط با بازار مسکن می داند.
جاوید نوسانات قیمت در بازار املاک کلنگی را به این شکل توضیح می دهد: پس از انتخابات که نوید ارزانی در میان مردم پیچید بازار مسکن با یک تلنگر کوچکی مواجه گردید و هزینه ها به حد کمی کاهش داشته اند. ضمناً 100 ٪ از خانه های مسکونی فروشی با این نوسان قیمت مواجه نگردیدند، ولی ارزانی نامحسوسی در بازار دیده شد.

این بنگاه دار خانه به صراحت اعلام کرد: با وضعیت الان بازار ی که سازنده‌ها به ساخت‌وساز مشارکتی روی آورده‌اند و حاضر شده‌اند با مالکان دست به شراکت بزنند، صاحبان در فرمول معامله به اصطلاح کارشکنی می‌کنند. بر حسب چیزی که این بنگاه گفته است سازنده‌هایی که تصمیم دارند بدون مشارکت ساخت‌وساز  نمایند در پی املاک کلنگی 300 متری می باشند.

او همچنین گفت: در هر منطقه‌ای سازنده‌ها بابت پیش پرداختی که در اول پروژه به صاحبان به عنوان مبلغ بلاعوض می بایست پرداخت نمایند، بر حسب مبلغی که ارزنده آن منطقه است مبلغ بلاعوض را مشخص می نمایند، ولی برخی از مالکان که تعداد آنها زیاد است این روزها به حق خود یا بهتراست گفته شود به ارزش واحدشان در منطقه راضی نمی باشند رقم فرمول محاسبه ارزیابی واحدشان را با مناطق دیگر مقایسه می نمایند.

دلیل بی ثباتی بازار مسکن چیست؟

دبیر کانون انبوه‌سازان گفته است: خانه فقط کالایی بود که طی چند ماه افزایش قیمت داشته است ولی با بیشتر شدن در خواست ها قیمن آن طی این چند ماه زیاد شده است. دامن زدن مشاوران املاک به وضعیت الان، رکود ساخت و ساز، بیشتر شدن قیمت های تولید، غیر قابل اجرا کردن قانون پیش‌فروش و بی اعتنای به قانون بهتر شدن فضای کسب و کار، عامل اصلی این افزایش قیمت بوده است.

شخصی با اشاره به تاثیر قیمت زمین بر روی قیمت خانه گفته است: احبان زمین نقش مشخص کننده در بیشتر شدن هزینه آپارتمان طی این ماه ها داشته‌اند. در حال حاضر در مناطق هدف تولید ‌با کمبود زمین مواجه شده است و این موجب شده مشاوران املاک به خاطر اینکه کسب و کار خودشان را رونق دهند به مالکان توصیه می کنند. که قیمت بالا بدهند که متاسفانه باعث می شود قیمت خانه ها بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.