ترفندهای خرید اولین خانه

ترفندهای خرید اولین خانه

من صدها مقاله در مورد خرید خانه خوانده ام و جزئیات دقیقی در مورد هر گام در خرید خانه دارم. اما خریداران خانه واقعا نیاز به یک نظریه عمومی دارند.

به خصوص برای خریدارانی که خانه اولشان است و با روند خرید آشنا نیستند.

در نظر داشته باشید که مراحل فرآیند خرید خانه ممکن است بسته به نوع مدل خانه و محله متفاوت باشد. با این حال، هنگامی که شما تمام ترفند ها را در نظر بگیرید، واقعا تنها 5 مرحله اساسی برای خرید یک خانه وجود دارد. شما می توانید این 5 مرحله را در هر جهت که می خواهید امتحان کنید…

استخدام نماینده

من اعتقاد دارم که اولین کار استخدام نماینده است. اما شما لازم نیست که حتما این کار را انجام دهید. به طور عمده، این یک عامل زمان شما را صرفه جویی خواهد کرد.

یک نماینده می تواند مستقیما لیست خانه ها را برای شما بفرستد و شما در حال مشاهده لیست های دیگر زمان خود را هدر ندهید.
نمایندگان اغلب از لیست های جدیدی که هنوز در بازار موجود نیست، خبر دارند.
برخی از آژانس ها خانه ها را برای پیش نمایش به شما نشان می دهند.
یک نماینده به طور کلی می تواند فهرست های زیادی را تعیین کند و به شما برخی از آن ها را توصیه می کند.

خانه ای برای خرید انتخاب کنید

خرید یک خانه می تواند فرایند قریب الوقوعی باشد حتی از نظر احساسی. پیدا کردن خانه مناسب همیشه کار آسانی نیست.

من به خریداران توصیه می کنم تا حداکثر 7 خانه را در یک زمان انتخاب کنند،زیرا اگر از این حد بیشتر باشد، یک چرخش بزرگ و سردرگمی برای خریدار ایجاد می کند.

اکثر خریداران قبل از هر بار پا گذاشتن در یک خانه، تحقیقات آنلاین زیادی انجام می دهند.

به گفته انجمن ملی REALTORS، خریداران به طور متوسط 6 تا 8 هفته صرف می کنند تا تلاش کنند تا جایی که می خواهند زندگی کنند را پیدا کنند. اما هنگامی که محله انتخاب می شود، فقط 2 یا 3 بار به دیدن آن خانه می روند.

 

وام دریافت کنید

قبل از خرید خانه همیشه یک کارگزار و یا وام مسکن برای شما لازم نیست، اما هوشمندانه است که قبل از خرید از وام استفاده کنید. به این ترتیب می دانید که چقدر باید صرف خرید خانه ی خود کنید.

 

 

مذاکره با پیشنهاد

گاهی اوقات خریداران اغلب قیمت فروش یک خانه را با خانه های دیگر مقایسه می کنند. این کار اشتباه است. زیرا قیمت دقیق خانه با قیمتی که فروشنده می گوید شاید تفاوت داشته باشد.

می توانید این کار را به نماینده خود واگذار کنید تا به درستی انجام شود و قیمت مناسب و یا واقعی را برای شما استخراج کند.

 

بازرسی خانگی انجام دهید

در برخی از استان ها، قبل از اینکه خریداران پیشنهاد خرید را انجام دهند، بازرسی خانه انجام می شود. در استان های دیگر، بازرسی خانه یک قرارداد احتمالی است. احتمالی قرارداد به این معنی است که خریدار حق دارد قرارداد را لغو کند.

اگر مشکلاتی در بازرسی خانه کشف شود فروشندگان معمولا نیازی به انجام تعمیرات ندارند. بازرسی خانه برای ارتقاء خریدار است. با این وجود، گاهی اوقات هنگامی که یک خریدار تقاضای تعمیر را به فروشنده می دهد، به جای ضربه دادن به معامله و کاهش قیمت، فروشنده اغلب برای تعمیر موافقت می کند.

 

برای دیدن فایل های جدید ، تخفیفی و فوری به صفحه خرید آپارتمان در اندیشه مراجعه کنید

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.