بانوان برای اشتغال در مشاوره املاک باید چه شرایطی داشته باشند

بانوان برای اشتغال در مشاوره املاک باید چه شرایطی داشته باشند

در این مطلب می خواهیم در مورد اینکه بانوان برای اشتغال در مشاوره املاک باید چه شرایطی داشته باشند توضیحاتی را برای شما ارائه کنیم . شاید از این موضوع اطلاعی نداشتید که بانوان این حق را ندارند که واحد مسکونی به کسی نشان بدهند و یا اقدام به خرید و فروش کنند، در ادامه با توضیحات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

بانوان برای اشتغال در مشاوره املاک باید چه شرایطی داشته باشند

بانوان برای اشتغال در مشاوره املاک باید چه شرایطی داشته باشند

نظر مصطفی قلی خسروی درمورد اجاره دادن خانه توسط بانوان

مصطفی قلی خسروی با گفتن اینکه خانم ها اجازه واحد مسکونی در آژانس‌های املاک را ندارند، اضافه کرد: در یک بخش نامه که از طرف اتحادیه مشاوران املاک کشوری تهیه شده خانم ها حق

نشان‌ دادن و مشاوره واحد مسکونی به آقایان را ندارند.

همچنین اضافه کرد: بیشتر پروانه‌های صادر‌ گردیده برای مشاوران املاک مرتبط به خانم ها می باشد و این خانم ها می بایست حتما یک مباشر اقا برای راهنمایی آقایان در مشاور املاک خود داشته باشد.

خسروی در ادامه گفت: در حالی که متقاضی برای واحد مسکونی خانم باشد خانم ها این آژانس املاک می‌توانند واحد مسکونی را نشان دهند.

مدیر اتحادیه مشاوران املاک کشوری با اشاره به این که آزاد شدن فروش و خرید مسکن مهر در بیشتر شدن قیمت اثری ندارد ، اضافه کرد: مالکیت محترم می باشد و در خواست کنندگان می‌توانند واحد مسکونی مهر خود را واگذار نمایند.

خسروی در ادامه گفت: قبل از اعلام رسمی وزیر راه و شهرسازی مبنی بر آزاد کردن خرید و فروش مسکن مهر اکثر در خواست کنندگان به شکل قولنامه‌ای آغاز به فروختن و یا خرید واحد خود می‌کردند.

وی همچنین گفت: با آزاد کردن خرید و فروش خانه در قبمت ها تغییری ایجا نمی شود.

پیشنهاد کارشناسی به مشاوران املاک کلنگی

بازار خرید وفروش املاک کلنگی در منطقه های گوناگون تهران که در طول ماه‌های اخیر با بیشتر شدن در خواست برای خرید این املاک از طرف سازندگان با بیشتر شدن قیمت مواجه شده بود، در حال حاضر در شرایط نسبتا آرامی قرار گرفته است.

این در صورتی است که بنا بر اذعان واسطه‌های حاضر در بازار معاملات خرید و فروش املاک کلنگی، سطح قیمت‌های توصیه شده مالکان هم چنان بالا می باشد طوریکه سطح فعلی قیمت‌ها هم چنان از توان مالی خریداران این املاک که عموما سازندگان خانه هستند خارج است. با این حال باز بینی های «جهان اقتصاد» نشان می‌دهد در حال حاضر تقاضا برای خرید ملک کلنگی به‌ علت  نجومی بودن قیمت‌های توصیه شده بعضی مالکان در برخی از محل های تهران نسبت به ماه‌های اخیر قدری عقب‌نشینی کرده است و به این ترتیب بازار خرید و فروش املاک کلنگی با در خواست هجومی و جو هیجانی مواجه نیست.

این عامل موجب شد. بعضی از مالکان هم با دیدن واقعیت موجود در بازار معاملات زمین و ملک کلنگی نسبت به خریداران انعطاف نسبی نشان دهند هر چند هنوز هم سطح قیمت‌های توصیه شده در بازار زمین و ملک کلنگی بیشتر از ارزش واقعی این املاک می باشد. درحالیکه ناظر  وصاحب‌نظران بازار مسکن گفته اند حباب قیمتی در بازار زمین هم چنان وجود دارد و از این بابت مالکان نباید انتظار داشته باشند در سال آینده با رشد محسوس و در خواست هجومی برای فروختن این املاک مواجه شوند؛ به این شکل ناظر به مالکان املاک کلنگی پیشنهاد می‌کنند بیشتر شدن غیرمنطقی قیمت‌های توصیه شده برای فروختن این املاک فقط منجر به تاخیر در فروختن این املاک و انصراف خریدار از انجام معامله می شود و در آخر نفعی به مالکان از بابت این تاخیر نخواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.