چند نکته برای مشاورین املاکی که می خواهند در کار خود موفق باشند

چند نکته برای مشاورین املاکی که می خواهند در کار خود موفق باشند

در این مطلب می خوایم چند نکته برای مشاورین املاکی که می خواهند در کار خود موفق باشند برایتان بگیم . این نکات می توانند به مشاورین املاک در زمینه خرید و فروش کمک زیادی بکند. مشاورین املاک برای اینکه بخواهند در کار خود موفق شوند باید یکسری نکات را در نظر داشته باشند که در ادامه به آنها میرسیم. همراه ما باشید.
چند نکته برای مشاورین املاکی که می خواهند در کار خود موفق باشند

چند نکته برای مشاورین املاکی که می خواهند در کار خود موفق باشند

مشاور املاک مثل یک روح سرگردان (مستقل) در جامعه هستند و جایگاه شغل املاک می تواند برای محقق شدن یک زندگی زیبا، به شما توصیه های بسیار مناسبی را ارائه نماید. با دانش است که یک مشاور املاک در مسیر مناسبی برنامه ریزی کسب و کار خود را انجام می دهد و با رعایت نکته های مهم، اثر استراتژی خود را زیادتر می کند. ر پایین چند نکته کلیدی را برای شما عنوان می کند تا توسط آن ها اطلاعاتتان در زمینه جایگاه مشاور املاک را بیشتر کرده تا برنامه ریزی موفقی را در زمینه استراتژی انجام دهید.

1- هدف های مهم خود را تعیین کنید

شما می بایست این پرسش را همیشه در ذهن خود قرار دهید: که در پی چه چیزی می باشید؟
برای مشاورین املاک به طور عادی این 3 هدف در اولویت می باشد: 1- خرید و فروش ملکِ بیشتر که به معنی درآمد زیادتر است. 2- زمان شخصی بیشتر که منجر به آرامش خاطر می شود. 3- اعتماد به نفس و اطمینان در مورد خودتان و شغلتان. این 3 هدف را روی کاغذ یادداشت نماید و تعیین  کنید کدامیک برای شما زیادتر از همه اهمیت دارد؟ دور آن را با دایره خط بکشید.

2- به نقاط قوت خود فکر کنید

تا به حال به این فکر کرده اید که چطور می توانید یک گام فراتر در راستای رشد کسب و کار املاکتان بردارید و در طول زمان همچنان آن را بهبود ببخشید؟ راه حل این مسئله فکر کردن به نقاط قوت خودتان است. به این شکل متوجه می شوید چطور از مزایایی که در خودتان است زیادتر استفاده نمایید تا به پیشرفت های بزرگ تری دست پیدا کنید. 3 مورد از بزرگترین توانایی ها و خصوصیت های شما که بر موفقیتتان در حوزه املاک اثر مثبت می گذارد را روی برگه یادداشت کنید.

3- نقاط ضعف خود را از یاد ببرید

بزرگ ترین اشکال شما که مانع طی نمودن مسیر موفقیتتان به عنوان مشاور املاک می شود چیست؟ برای تعیین کردن این ضعف فکر کرده و آن را یادداشت کنید.

4- تعیین کنید چطور با نقاط ضعف خود برخورد نمایید

در صورتی که در بعضی موردها بهترین راه بهبود ضعف ها می باشد، ولی برخی موقع ها هم تنها تلف کردن زمان است. در این موردها مناسب ترین راه، تدوین استراتژی با در نظر داشتن ضعف ها و یا محول کردن این قسمت ها به شخص متخصص دیگری می باشد. حال به نقاط ضعفی که بر روی کاغذ یادداشت کردید نگاهی بکنید. آیا می خواهید آن ها را بهبود ببخشید، به شخص متخصصی واگذار نمایید و یا با وجود این ضعف ها استراتژی خود را تنظیم کنید؟

5- چنان چه بعضی مواقع می توانید نقاط قوت خود را هم به شخص دیگری واگذار نمایید
احتملا باعث تعجب شما شود ولی بعضی موارد با وجود توانایی نیز، می بایست به شخص دیگری واگذار گردند. علت آن زمان است. شما به عنوان مشاور املاک نمی توانید همه ی فعالیت ها را خودتان انجام دهید و همچنین برای انجام فعالبت های دیگر می بایست زمانی را برای خودتان ذخیره کنید.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.