پیشنهاد مشاوران املاک به خریداران و پیشگوی آیند اقتصادی مشاوران املاک

پیشنهاد مشاوران املاک به خریداران و پیشگوی آیند اقتصادی مشاوران املاک

در این مطلب می خواهیم در مورد پیشنهاد مشاوران املاک به خریداران و پیشگوی آیند اقتصادی مشاوران املاک توضیحاتی را برای شما جمع آموری کرده ایم . با توجه با تمام شدن سال بازار مسکن افت کرده است ، با توجه به این وضعیت پیشگوی های در این زمینه انجام شده است که آنها را به شما خواهیم گفت . همراه ما باشید

همزمان با شروع ماه پایانی از سال‌جاری، چنان چه اندازه معامله های خرید و فروش مسکن به‌ علت نزدیک شدن به ایام آخر سال کمی با کاهش مواجه می گردد اما همچنان تیم معدودی از خریداران و فروشندگان در بازار هستند.

مشاوران املاک مناطق گوناگون تهران گفته اند، در حال حاضر بخش عمده‌ای از درخواست کنندگان موجود در بازار را خانه‌ اولی‌هایی تشکیل می‌دهند که به علت نزدیک شدن به موعد پرداخت تسهیلات صندوق پس‌انداز مسکن یکم، همچنان به پیدا کردن خود را در بازار ادامه می‌دهند. طبق اعلام مسوولان بانک عامل قسمت مسکن از مجموع ثبت‌نام ماهانه حدود ۲۰ هزار نفر در صندوق پس‌انداز مسکن یکم در کشور، حدود ۶ هزار ثبت‌نام سهم تهران می باشد.

مشاوران املاک در منطقه های گوناگون تهران با توجه به وضعیت بازار مسکن به خریداران خانه اولی پیشنهاد می‌کنند که برای خرید، آپارتمان‌های مسکونی به قیمت رسیده و پایین تر از میانگین قیمت هر مترمربع را انتخاب نمایند. طبق آخرین گزارش های بانک مرکزی تا به حال میانگین قیمت هر مترمربع آپارتمان مسکونی در تهران به متری ۵ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان رسیده است. در جدول نبض بازار امروز قیمت توصیه شده آپارتمان‌های مسکونی تا ۲۰ سال تا سقف متری ۵ میلیون تومان معرفی گردیده اند.

پیشگوی آیند اقتصادی مشاوران املاک

مصطفی قلی‌خسروی در حاشیه نخستین نمایشگاه املاک و مستغلات با اشاره به بازار پرنوسان مسکن از سال قبل تا به حال، گفته است: همان گونه که بعد از ثبات سیاسی، ثبات اقتصادی انجام می شود از نخستین انتخابات ریاست جمهوری تا سفر رئیس‌جمهور به نیویورک شاهد کم شدن قیمت مسکن بودیم.

وی اضافه کرد : با شکست 9 ٪ حباب باقی‌مانده مسکن قیمت‌ها به آخر رسیده و در آینده به ثبات اقتصادی در بازار حاکم می گردد.

به گفته قلی‌خسروی بیش از 85 ٪ مصالح ساختمانی تولید داخلی است و خواهیم تواسنت با بیشتر کردن کیفیت، نازل‌ترین ساختمان‌ها را تولید کنیم.

رییس اتحادیه کشوری مشاوران املاک با اشاره به اینکه دولت و قانون، دولت مردان را به ارائه مسکن تشویق نموده است و این اشخاص می‌توانند خانه هایی برای برطرف نمودن احتیاج مسکن مردم بسازند، گفته است: در طول چندسال اخیر در عرضه و ساخت مسکن تجریبات خوبی کسب شده است.

او همچنین گفت: طی چند سال گذشته در قسمت انبوه‌سازی و باز سازی بافت فرسوده، تجریبات خوبی کسب کرده است و امیدواریم با این تجربیات بر تعداد خانه هسکونی مسکونی ساخته شده برای تنظیم بازار مسکن بیشتر شود.

قلی‌خسروی ابراز امیدواری کرد سال آینده نمایشگاه املاک و مستغلات به شکل بین‌المللی برگزار می کردد و می بینید که تجربیات سایر کشورها در ساخت و سازها و خرید و فروش ملک باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.