بررسی کلی شغل مشاور املاک

بررسی کلی شغل مشاور املاک

در این مطلب می خواهیم به بررسی کلی شغل مشاور املاک ببپردازیم . همان طور که می دانید به طور خلاصه وظیفه اصلی مشاورین املاک خرید و فروش ملک است شما می توانید جهت خرید یا فروش ملک خود به این چنین دفاتری مراجعه کنید و اقدام به خرید و فروش ملک کنید. در ادامه شما با این شغل بیشتر آشنا خواهید شد همراه ما باشید.

بررسی کلی شغل مشاور املاک

بررسی کلی شغل مشاور املاک

در صورتی کخ این خصوصیات را ندارید، وارد این کار نشوید!

کار مشاوره املاک یک شغل ذاتی می باشد. یعنی می بایست خوب صحبت کنی، موضوع را برای مشتری خوب جا بیندازی، فروشنده را راضی کنی و معامله را ثبت کنی. چنان چه هرکدام از این خصوصیات نباشد وارد این کار نشوید. احتمالا سه ماه هم بیکار بمانید و به وطر ناگهانی یک معامله با پورسانت بالا ثبت نمایید. این شغل درآمد ماهیانه تعیین شده ای ندارد. بنابر این اوایل کار ناامید نباشید. احتمال دارد ۶ ماه هیچ فروش و اجاره ای نداشته باشید، و به طور ناگهانی با یک فروش خوب، پورسانت رویایی کسب کنید و برای چندین سال از آن پورسانت لذت ببرید. در صورتی که تمایل دارید بیشتر در مورد خصویت های یک مشاور املاک بیشتر بدانید ، ما در این مقاله به شکل کلی این خصوصیات را برای شما خواهیم گفت.

آیا در حال حاضر کار مشاوره املاک سود داره؟!

با توجه به گسترش شهرنشینی و انبوه سازی و مهاجرت، می توان این امید را پیدا کرد که هنوز به حد کافی این شغل گسترش پیدا نکرده است. بر حسب آخرین آمار تقریباً برای هر ۱۰۰ خانه یک بنگاه املاک وجود دارد. در این بازار شلوغ و پر تلاطم مشاوره املاک، آن کسی پیروز اصلی این میدان است که صحبتی برای گفتن داشته باشد. هم چنین در صورتی که بتونید بنگاه مشاوره املاک خود را در یک محیط خوب و شلوغ و دارای دسترسی های راحت آغاز کنید، می تونید پول خوبی بدست بیارید. یه این نکته توجه کنید که افرادی که داخل این صنف می شوند عمدتا اشخاص بازنشسته یا افرادی می باشند که کار دیگری با مهارت بالا پیدا نکرده اند. در صورتی که شما با علم و دانش روز وارد این کار شوید، موفقیت شما تضمینی می باشد.

هزینه آغاز کار مشاوره املاک چقدر است؟

به علت نوسان قیمت ها در بازار نمیشه یه قیمتی رو گفت ولی بنده در اینجا می خوام انواع هزینه هایی که برای آغاز یک بنگاه مشاوره املاک لازم است رو خدمتتون بگم:

حق عضویت اتحادیه: که در شهرهای گوناگون می تونه متفاوت باشه ولی هزینه زیادی نیست.
قیمت اجاره یا خرید مغازه: پول پیش و اجاره ی مغازه بستگی به موقعیت و اندازه مغازه داره.
هزینه تجهیزات اداری: مثل میز، صندلی، لوازم تحریر و …

هزینه مالیات و عوارض و دارایی

هزینه تبلیغات و آگهی

هزینه مالیات و عوارض و دارایی
هزینه های جاری: مثل شارژ اینترنت، برق، گاز و آب
هزینه تبلیغات و آگهی
هزینه مالیات و عوارض و دارایی
بالاترین هزینه های ماهیانه مشاوران املاک به پول تلفن و هم چنین هزینه ماهیانه درج آگهی در روزنامه مرتبط میشه.

دیدگاهتان را بنویسید



تمامی حقوق مادی و معنوی برای این سایت محفوظ است.